Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 58 348 09 50 wew 22

(opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora)

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, sporządzany jest protokół szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

 

 

  1. Prześlij do nas niezwłocznie produkt, Pocztą Polską, listem poleconym lub paczką ekonomiczną. Nasze Wydawnictwo nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt
  2. W przypadku reklamacji towaru prosimy do reklamowanej przesyłki dołączyć: numer zamówienia wraz z opisem przyczyny zwrotu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego, jednakże Wydawnictwo podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w jak najkrótszym możliwym czasie.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. W przypadku zwrotu pieniędzy wystawimy fakturę korygującą i prześlemy ją pocztą. Po otrzymaniu podpisanej kopii korekty zwrócimy pieniądze na podane konto
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: harmonia@harmonia.edu.pl lub telefonicznie: +48 58 348 09 50 wew 22. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 (opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora)

 

 

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. ( Poczta przesyłka ekonomiczna) Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki protokół zwrotu (tutaj jest formularz), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. W przypadku zwrotu pieniędzy wystawimy fakturę korygującą i prześlemy ją pocztą. Po otrzymaniu podpisanej kopii korekty, zwrócimy pieniądze na podane konto.

 

 

 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

 

 

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl