Zapowiedzi wydawnicze

  

Audiobooki czyta Tomasz Stockinger

Muzyka i  opracowanie muzyczne: Stefan Gąsieniec

fot. Robert Gauer

Seria audiobooków obejmuje legendy i baśnie muzyczne w interpretacji znanego aktora Tomasza Stockingera. Przepięknie zaaranżowane muzycznie nagrania zabiorą dzieci w podróż do nasyconego cudownością świata, pełnego czarodziejskich postaci i magicznych zdarzeń, w którym elementy prawdziwe łączą się z fantastycznymi. Nagrane utwory, ukazując legendarne dzieje, w niezwykle atrakcyjny i barwny sposób przekażą najmłodszym wiedzę o historii Polski. Do audiobooków: Bazyliszek, Syrena, Złota kaczka, Żelazne buciki, Bitwa pod Kłuszynem dołączone są książeczki z tekstami utworów. Ich niewątpliwym walorem są przepiękne ilustracje, które pozwolą młodym czytelnikom przeżyć fascynującą przygodę.

 

Audiobooki :

 – Maria Konopnicka Jak to ze lnem było

– Józef Ignacy Kraszewski O królewnie czarodziejce

– Józef Ignacy Kraszewski Z chłopa król

 – Krzysztof Mierzejewski Bitwa pod Kłuszynem

 – Krzysztof Mierzejewski Ralfion i książę Filip

 – Agata Półtorak Czarodziejski kwiat paproci

 – Agata Półtorak Żelazne buciki

 – Artur Oppman Bazyliszek (Legendy warszawskie)

 – Artur Oppman Syrena (Legendy warszawskie)

 – Artur Oppman Złota kaczka (Legendy warszawskie) 

 

 

 

 

 

Logopedyczne kółko i krzyżyk. Głoski CZ i DŻ 

Planszowa gra edukacyjna LOGOPEDYCZNE KÓŁKO I KRZYŻYK pozytywnie wpłynie na rozwój mowy dziecka w zakresie wymowy głosek szumiących: CZ i DŻ. Podczas zabawy dziecko nazywa obrazki, utrwalając w ten sposób wymowę trudnych głosek w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Gra może być wykorzystana przez logopedów, pedagogów, nauczycieli, a także rodziców dbających o rozwój językowy swojego dziecka.

Małgorzata Parcheta-Kołoszuk     

Emocjonalki. Bajki psychoterapeutyczne  

Emocjonalki to zbiór bajek psychoterapeutycznych, czyli opowiadań, których bohaterem jest kangur Mat. Chodzi on do szkoły, ma rodzinę i przyjaciół i przeżywa problemy takie jak większość dzieci w wieku późnoprzedszkolnym i wczesnoszkolnym. Proponowana publikacja zachęca do lektury ciekawych i pełnych przygód historyjek, ale też – dzięki dołączonym do bajek przykładowym pytaniom dla dziecka i radom dla rodziców – stanowi psychologiczną pomoc, podpowiadając, jak rozmawiać z najmłodszymi, jak wspierać ich w rozwiązywaniu dziecięcych problemów i jak samemu ich nie popełniać, będąc rodzicem.

 


     

Alicja Tanajewska, Renata Naprawa    

Podróż przez pory roku z kartami pracy. Karty pracy dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, cz. 1, 2, 3, 4  

Seria kart pracy Podróż przez pory roku… jest przeznaczona dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Zawiera materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia oraz rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej. Prezentowane zestawy są kontynuacją kart pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Jest już jesień, Nadeszła zima, Przyszła wiosna, Nareszcie lato).

Piotr Winczewski    

Na każde przysłowie jest zabawa 

Przysłowia dostarczają niepowtarzalnych możliwości wszechstronnego nauczania dzieci. Stanowią dla kilkulatków istotną możliwość zapoznania się z barwnością języka ojczystego. Ułatwiają one ponadto parolatkom oswojenie się z bogactwem życia społecznego, a także normami etycznymi. Niniejsza książka pozwala uwierzyć, że przysłowia mogą także prowokować dzieci do intensywnej aktywności ruchowej, ale także np.: utrwalać ich wiedzę matematyczną, rozwijać wrażliwość na barwę, kształtować poczucie rytmu… To wszystko dzięki temu, że zaproponowano w niej nowy sposób opowiedzenia kilkulatkom o przysłowiach. Każdemu z nich nadano bowiem postać fabularyzowanej zabawy ruchowej. Materiał adresowany jest do wychowawców pracujących w przedszkolach i pierwszych trzech klasach szkół podstawowych, ale także do nauczycieli wychowania fizycznego.

 

 

Amanda Hopkins    

Czym oni się zajmują? Ćwiczenia rozwijające i kształtujące procesy poznawcze 

 Dzieci wiedzą, czym zajmują się ich rodzice, dziadkowie i osoby, które na co dzień spotykają w sklepie, szkole czy urzędzie. Często jednak nie zdają sobie sprawy z tego, kto na przykład upiekł pyszne ciastko z kremem, które jedzą, czy kto zaprojektował i zbudował dom, w którym mieszkają. Dlatego powinny poznać jak najwięcej zawodów, aby zrozumieć, że wszystko, z czego korzystają, powstało dzięki czyjejś ciężkiej pracy. W książce przedstawiono 57 najbardziej znanych zawodów. Dzięki zdjęciom i pytaniom dziecko będzie wiedziało:

  •  jak nazywamy kobiety i mężczyzn wykonujących omawiane zawody;
  • czym zajmują się te osoby;
  • gdzie pracują;
  • jak powinny być ubrane;
  • jakich narzędzi używają w swojej pracy.

 

 

Redakcja naukowa: Danuta Pluta-Wojciechowska i Barbara Sambor     

Współczesne tendencje w diagnozie i terapii logopedycznej 

Kolejny tom z serii Logopedia XXI Wieku jest pozycją zasługującą na baczną uwagę praktyków i teoretyków zajmujących się logopedią w perspektywie diagnostyczno-terapeutycznej oraz teoretyczno-metodologicznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów – badacze z Polski, Czech, Rosji, Słowacji, Stanów Zjednoczonych i Włoch – we wnikliwych i często nowatorskich pracach prezentują kierunki refleksji naukowej i praktycznej współczesnej logopedii. Niniejsza monografia ukazuje więc stan obecny logopedii i poprzez ustalenia, które niejednokrotnie wyznaczają nowe obszary badawcze, wychyla się ku przyszłości, zarazem jednak czerpie inspiracje z bogatego dorobku przeszłych pokoleń badaczy zaburzeń mowy.

Seria: Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC) Aleksandra Łojewska, Katarzyna Sadowska     

W deszczu i w słońcu. Czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się 

W deszczu i w słońcu jest pierwszą publikacją z serii Czytaj i Rozmawiaj. Czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się. Stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zamieszczone w publikacji książeczki: Antoś i słońce oraz Antoś i deszcz pozwalają na aktywne czytanie, zawierają proste, krótkie historie z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książek symbole obrazkowe (PCS) pozwalają dziecku brać czynny udział w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć. Dziecko uczy się zadawać pytania, odpowiadać na nie, komentować. Może samodzielnie zdecydować, którą książkę chce przeczytać, czy chce czytać jeszcze, czy już skończyć. Książki są doskonałym pretekstem do wspólnych zabaw wokół tekstu.

 

Marta Baj-Lieder, Agnieszka Borowska-Kociemba    

Dzieciaki naśladują zwierzaki. Zestaw kart do terapii integracji sensorycznej 

Karty Dzieciaki naśladują zwierzaki to zbiór fotografii zwierząt oraz dzieci przyjmujących ich pozy. Karty są doskonałym sposobem na zabawę i pomoc w samoregulacji dziecka. To swego rodzaju dziecięca joga lub zabawna gimnastyka, która zachęca do ruchu i tym samym poprawia świadomość ciała i zachowanie dziecka. Prezentowane materiały mogą być wykorzystane zarówno w trakcie indywidualnych zajęć terapeutycznych w ramach terapii SI, jak i zajęć grupowych oraz śródlekcyjnych w przedszkolu i szkole.

 

   

Ćwicz spostrzegawczość 

Publikacje Ćwicz spostrzegawczość to zbiory ćwiczeń skierowanych do dzieci w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym, które mają problemy z koncentracją. Rozwiązując zadania, uczniowie dodatkowo ćwiczą i rozwijają pamięć, percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację wzrokowo-przestrzenną i motorykę małą. W książkach wykorzystano kolorowe ilustracje, które mają za zadanie zainteresować dzieci i zachęcić je do ćwiczeń. Na końcu publikacji zamieszczono rozwiązania, dzięki którym uczeń może samodzielnie sprawdzić poprawność swojej odpowiedzi. Książki służą pomocą nauczycielom i terapeutom, mogą z niej korzystać również rodzice.

Katarzyna Chrąściel     

Kropka w kropkę. Ćwiczenia grafomotoryczne doskonalące funkcje percepcyjno-motoryczne 

Publikacja „Kropka w kropkę” zawiera szereg zadań, których celem jest rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych. Dziecko wykonując ćwiczenia, doskonali percepcję wzrokową, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętność planowania ruchu, a więc wszystkie zdolności, które są niezbędne w procesie przygotowania do pisania oraz czytania. Ponadto w trakcie wykonywania zadań uczy się cierpliwości i dokładności, co wpływa pozytywnie także na zdolność koncentracji uwagi. Rozwija również kreatywność, stając się autorem jedynego w swoim rodzaju dzieła. Poza tym doświadcza wielu pozytywnych emocji towarzyszących procesowi tworzenia.

 

Magdalena Borowska    

Wykreślanki. Zbiór ćwiczeń dla młodzieży i dorosłych  

Wykreślanki to zeszyt z ćwiczeniami dla młodzieży i dorosłych, u których występują trudności z czytaniem i pisaniem, aktualizacją słów, linearnym przetwarzaniem informacji, koncentracją i uwagą. Zaburzenia te występują m.in. u osób z:

– dysleksją,

– afazją,

– niedosłuchem,

– niepełnosprawnością intelektualną,

– chorobami neurodegeneracyjnymi.

Publikacja zawiera wykreślanki:

– typowe, w których należy odnaleźć podane pod planszą wyrazy,

– opisowe, w których należy odnaleźć wyrazy odpowiadające zamieszczonym opisom,

– obrazkowe, w których należy odnaleźć wyrazy odpowiadające zamieszczonym obrazkom,

– z kategoryzacją, w których należy samodzielnie odszukać wyrazy przynależące do podanej kategorii,

–  słowotwórcze, w których należy odnaleźć na przykład synonimy bądź antonimy podanych wyrazów.

 

 

 

 

 

 

Temple Grandin     

Autyzm i zaburzenia natury sensorycznej 

W niniejszej publikacji Temple Grandin – wysoko funkcjonująca osoba z autyzmem, doktor zoologii i znana na całym świecie działaczka na rzecz dobrostanu zwierząt – opowiada o swoim dzieciństwie i problemach związanych z dorastaniem z perspektywy osoby z zaburzeniami z ASD. Doświadczenia własne autorki stanowią pretekst do przekazania Czytelnikowi rad dotyczących wychowywania dziecka z autyzmem. W książce skupiono się na sposobie myślenia osób ze spektrum oraz na problemach sensorycznych. Grandin używa prostego języka, a jej narracja nie przytłacza nadmiarem faktów naukowych.

 

Temple Grandin     

Starsze dziecko z autyzmem  

Autorka opowiada o swoich doświadczeniach szkolnych, okresie dojrzewania i pierwszych krokach na rynku pracy z perspektywy osoby z zaburzeniami z ASD. Doświadczenia własne autorki stanowią pretekst do przekazania Czytelnikowi rad dotyczących kierowania karierą adolescenta z autyzmem. W książce skupiono się na sposobie funkcjonowania poznawczo-społecznego osób ze spektrum. Grandin używa prostego języka, a jej narracja nie przytłacza nadmiarem faktów naukowych.

 

Joanna Chromik-Kovačs, Izabela Banaszczyk     

Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera w domu i szkole? Poradnik dla rodziców i nauczycieli  

Na podstawie doświadczeń zdobytych podczas kilkunastoletniej pracy terapeutycznej z dziećmi z zespołem Aspergera, ich rodzicami i nauczycielami oraz dzięki warsztatom prowadzonym w szkołach autorki poradnika opracowały zbiór sposobów radzenia sobie z trudnościami, które towarzyszą objawom zespołu Aspergera w domu i szkole.

  

Problemy wychowawcze u uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 

Książka przygotowana przez niemiecki Państwowy Instytut Jakości Pracy Szkół i Badań nad Kształceniem (Staatsinstitut für Schulqualität und Bildungsforschung). Dla jej autorów najważniejszy był następujący pogląd: każde dziecko, każdy młody człowiek, niezależnie od potrzeb w zakresie wspierania rozwoju intelektualnego i ewentualnie zapotrzebowania w obszarze rozwoju emocjonalnego i społecznego, ma prawo do odpowiedniego kształcenia szkolnego. W publikacji przedstawiono szanse i ograniczenia diagnostyki psychiatrycznej oraz podejść terapeutycznych stosowanych w przypadku uczniów z zapotrzebowaniem na wspieranie w zakresie rozwoju umysłowego, zwrócono także uwagę na korzyści płynące z wymienionych działań dla szkoły i prowadzonych zajęć lekcyjnych. Wybrane postaci zachowań zwracających uwagę przedstawiono w czytelnej formie tabeli – wraz z próbą ich wyjaśnienia i podaniem możliwości działania. Czytelnik może zapoznać się z koncepcjami „pozytywnego wspierania zachowania”, metodą TEACCH oraz terapią rozwoju/pedagogiką rozwoju (ETEP), a także skorzystać z konkretnych podpowiedzi, jak prowadzić zajęcia lekcyjne i jak organizować naukę i pobyt dziecka w szkole.

 

 

Julie Knapp, Carolline Turnbull     

Kompletny program terapii SAZ dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od około roku do czterech lat 

Kompletny program terapii SAZ (Stosowana Analiza Zachowania, ang. Applied Behavior Analysis – ABA) stworzony dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od około roku do czterech lat. Zawiera wszystko, co jest potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu podstawowego, takich jak prawidłowa postawa podczas zajęć, zdolność do minimalnego skupienia uwagi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu wzrokowego, umiejętności motoryczne, podstawowe umiejętności językowe związane z mową bierną i czynną, podstawowe czynności związane z zabawą oraz podstawowe umiejętności samoobsługowe. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 140 umiejętności podstawowych. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia według wskazówek zawartych w książce. Na dołączonej płycie CD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki udzielają także rad na temat tego, jak stworzyć skuteczne środowisko do terapii SAZ, a także dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii.

 

 

 

 

Jolanta Pszczółka, Małgorzata Jankowska    

Afazja i powrót do przeszłości 

Książka stanowi rodzaj poradnika dla osób stykających się na co dzień z problemem afazji, zarówno dla pacjentów oraz ich rodzin, jak i specjalistów zajmujących się rehabilitacją osób z zaburzeniami neurologicznymi. Autorki w przystępny sposób omawiają najważniejsze zagadnienia dotyczące afazji – jej definicję, przyczyny, rodzaje, przejawy, a także formy, cele i przebieg procesu terapeutycznego. Posługują się przy tym przykładami autentycznych przypadków zaczerpniętymi z własnej praktyki zawodowej oraz z zapisków znanych postaci, literatury i filmu, które ukazują wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć afatycy, aby „powrócić do przeszłości”. Dużym walorem książki są liczne ilustracje wykonane przez pacjentów i słowniczek pojęć związanych z zaburzeniami mowy.

 

Josette ten Have-de Labije, Robert J. Neborsky     

Intensywna krótkoterminowa psychoterapia dynamiczna dla praktyków 

Książka prezentuje stosunkowo nową metodę psychoterapeutyczną, która zyskała już szerokie grono zwolenników. Autorzy, kontynuujący myśl Habiba Davanloo, przedstawiają założenia ISTDP w sposób klarowny i precyzyjny. Poprzez sugestywne opisy interakcji pomiędzy terapeutą a pacjentem wskazują, jak stosować tę metodę, by spełniała warunki krótkoterminowej, efektywnej oraz bezpiecznej psychoterapii dla pacjentów. To cenne źródło wiedzy dla terapeutów i studentów, jak również wszystkich zainteresowanych rozwojem współczesnej psychoterapii.

 

 

 

Julie Knapp, Carolline Turnbull    

Kompletny program terapii SAZ dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od około trzech do pięciu lat 

Kompletny program terapii SAZ (Stosowana Analiza Zachowania, ang. Applied Behavior Analysis – ABA) stworzony dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od około trzech do pięciu lat zawiera wszystko, co jest potrzebne, żeby nauczyć dzieci umiejętności początkowych, takich jak: naśladowanie, świadomość wzrokowo-przestrzenna, umiejętności związane z mową bierną i czynną, a także umiejętności samoobsługowe. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 140 umiejętności początkowych. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia według wskazówek zawartych w książce. Towarzysząca książce płyta CD zawiera materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają, jak stworzyć efektywne środowisko do przeprowadzenia terapii SAZ, a także prezentują wiele metod dydaktycznych, które zapewniają sukces w terapii.

 

 

 

Iweta Kozłowska     

Mówię płynnie. Ćwiczenia do terapii jąkania  

Publikacja to zbiór ćwiczeń adresowanych do pacjentów ze zdiagnozowaną niepłynnością mowy. Autorka – logopeda praktyk oddaje w ręce czytelników ćwiczenia i zadania logopedyczne sprawdzone podczas codziennej pracy terapeutycznej. Logoterapeuci dzięki tej książce wzbogacą swój warsztat pracy, rodzice – oprócz motywacji do codziennej, systematycznej pracy – znajdą w niej inspirujące pomysły.

 

  

Marta Wiśniewska     

Uczymy się mówić. Materiały do alternatywnych i wspomagających metod komunikacji (AAC)  

Pomoc terapeutyczna Uczymy się mówić została przygotowana w oparciu o doświadczenia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami w komunikacji językowej. Publikację można wykorzystać do kształtowania wielu umiejętności z zakresu komunikacji, czyli rozumienia i nadawania mowy. Pomoc wykorzystuje wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się (AAC). Tablice wchodzące w skład publikacji zawierają m.in.: kolory, kategorie (środki transportu, zwierzęta, zabawki itd.), symbole oznaczające wielkość.

 

 

 

Małgorzata Barańska, muzyka: Stefan Gąsieniec    

Piosenki dla ciekawych świata  

Piosenki dla ciekawych świata to zbiór utworów przeznaczonych głównie dla najstarszych przedszkolaków oraz dla uczniów klas I–III.  Jest to publikacja pod wieloma względami unikalna. O wartości piosenek decydują przede wszystkim ich walory poznawcze. Każdy utwór został skomponowany w taki sposób, że jego brzmienie jest typowe dla danego kraju lub regionu świata. Teksty piosenek zawierają wiele konkretnych informacji: nazwę państwa (regionu, kontynentu), stolicy, niekiedy inne nazwy geograficzne, a także nazwy zwierząt, roślin czy potraw. Dzieci, poznając i zapamiętując piosenkę, wzbogacają swoją wiedzę o świecie. Dzięki powiązaniu tekstu z melodią wiadomości na dłużej pozostaną w ich pamięci. Publikacja składa się z książeczki, w której zamieszczono teksty 30 piosenek oraz propozycje ćwiczeń i zabaw, a także z dwóch płyt CD z wokalno-instrumentalną oraz instrumentalną wersją piosenek.

 

Małgorzata Barańska, muzyka: Stefan Gąsieniec     

Dźwięki mowy, rytm i ruch. Piosenki z zabawami kształcącymi słuch fonemowy, sprawność ruchową i ruchowo-słuchową  

Publikacja zawiera piosenki o poszczególnych głoskach i scenariusze zajęć opartych na tych utworach. Każdy scenariusz zawiera następujące typy ćwiczeń:

– ćwiczenia słuchowo-językowe (słuchanie piosenki, odpowiadanie na pytania dotyczące jej treści, wzbogacanie słownictwa, ćwiczenia słuchu fonemowego

– synteza sylab i głosek, z naciskiem na głoskę, której dotyczy dana piosenka, szukanie wyrazów z daną głoską itp.);

– ćwiczenia ruchowe rozwijające dużą i małą motorykę;

– ćwiczenia rytmiczne z piosenką.

Publikacja jest przeznaczona do pracy z dziećmi w starszym wieku przedszkolnym, z uczniami klasy pierwszej oraz starszymi, mającymi specjalne potrzeby edukacyjne.

 

  

Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński 

Korale koloru koralowego. Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek R, L, J  

Korale koloru koralowego to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek R, L, J. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 5 gier:

• planszowa – Górka Bzdurka

• superpamięć

• wyścig

• Co się zmieniło?

• Królewski błazen (gra oparta na zasadach Piotrusia).

 

 

Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński   

Gadatliwa kakadu. Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek T, K, G, D 

Gadatliwa kakadu to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek T, K, G, D. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 6 gier:

• planszowa – Psotne kotki

• bingo

• superpamięć

• wyścig

• Co się zmieniło?

• Kotki (gra oparta na zasadach Piotrusia).

Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński   

Szczypiąca szczypawka. Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek ciszących, syczących i szumiących 

Szczypiąca szczypawka to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 5 gier:

• planszowa – Przez lądy i morza

• superpamięć

• wyścig

• Co się zmieniło?

• Piotruś.

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl