Kategorie

PROGRAM ZINTEGROWANEJ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ w szkole podstawowej masowej lub szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

Dostępność:
dostępny
Cena detaliczna: 7,00 zł
szt.
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Ewa Korzeniewska

PROGRAM ZINTEGROWANEJ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ w szkole podstawowej masowej lub szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

„Pozycja ta powstała z myślą o Was – nauczycielach klas integracyjnych, ośrodków szkolno-wychowawczych, szkół masowych prowadzących zajęcia rewalidacyjne; specjalistach: psychologach, pedagogach, terapeutach, logopedach pracujących na co dzień z wyżej wymienioną grupą uczniów, a także o osobach z najbliższego otoczenia dziecka – rodzicach, rodzeństwie. Programy te mogą być również wykorzystywane przez nauczycieli, którzy uczą dzieci z obniżoną normą intelektualną oraz trudnościami w nauce”.

Programy są zgodne z podstawą programową z dnia 23 sierpnia 2007. Zawierają treści kształcenia i przewidywane osiągnięcia ucznia ułożone klasami – od I do III. Ponadto w pozycji znajduje się wzór indywidualnych programów edukacyjnych i obszerny opis ich tworzenia.

Dane techniczne

format B5
objętość 116 stron
oprawa miękka
ISBN 978-83-7134-323-0

Produkty powiązane

PROGRAM NAUCZANIA DLA II ETAPU EDUKACJI w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim PROGRAM NAUCZANIA DLA II ETAPU EDUKACJI w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

Pozycja ta powstała z myślą o nauczycielach, terapeutach i rodzicach uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Zawiera ona treści nauczania i oczekiwane osiągnięcia ucznia klas IV–VI.

Cena detaliczna: 7,00 zł

PROGRAM KSZTAŁCENIA ZINTEGROWANEGO dla I etapu edukacyjnego sześcioletniej szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim PROGRAM KSZTAŁCENIA ZINTEGROWANEGO dla I etapu edukacyjnego sześcioletniej szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim

Książkę polecamy nauczycielom kształcenia zintegrowanego w szkołach podstawowych specjalnych i ogólnych z klasami integracyjnymi oraz osobom pracującym z uczniami z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.

Cena detaliczna: 7,00 zł

INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.

Cena detaliczna: 15,00 zł

INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Jest to druga część pozycji przeznaczonej dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.

Cena detaliczna: 15,00 zł

INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.

Cena detaliczna: 14,00 zł

Opinie o produkcie (4)

KRYSIA
22 października 2009

Programy aktualne ze starą podstawą ( <br /> obowiazująca klasy 2 i 3 ) z dnia 23 sierpnia 2007 <br /> roku majace również punkt odniesienia do nowej <br /> podstawy z dnia 23 grudnia 2008 1)Program <br /> kształcenia zintegrowanego dla I etapu <br /> edukacyjnego (klasy I-III) sześcioletniej szkoły <br /> podstawowej specjalnej dla uczniów z upośledzeniem <br /> umysłowym w stopniu lekkim.Aleksandra Feder, <br /> Anna Nieścierowicz, Wydawnictwo Harmonia2)<br /> Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w <br /> szkole podstawowej masowej lub szkole <br /> podstawowej specjalnej dla uczniów z <br /> niepełnosprawnoscia intelektualną w stopniu lekkim <br /> Autor: Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Ewa <br /> KorzeniewskaWydawnictwo Harmonia 2009-09-203) <br /> Program nauczania uczniów upośledzonych <br /> umysłowo w stopniu lekkim w klasach I-III szkoły <br /> podstawowej. Beata Boenisch,, Irena Muszyńska


Hanka Kasperek
23 października 2009

Doskonałe i gotowe programy dla uczniów <br /> upośledzonych w stopniu lekkim Programy <br /> rewelacyjne opracowane przez specjalistów a <br /> przede wszystkim praktyków a nie teoretyków. <br /> Szkoda tylko, ze dopiero teraz je kupiłam. Nie <br /> musiałabym męczyć się z opracowaniem programu <br /> dla mojego ucznia upośledzonego w stopniu lekkim. <br /> Jak dla mnie jest to gotowy program dla uczniów <br /> upośledzonych w stopniu lekkim. Brawo dla autorek <br /> tego programy, ze opracowały program, który <br /> pomaga innym nauczycielom. Polecam!!!


Natalka Wilczewska
24 października 2009

Program bardzo dobry. Pozwala śledzić obowiązującą <br /> podstawę programowa z dnia 23 sierpnia 2007 roku <br /> która obowiązuje klasy drugie i trzecie podstawowe. <br /> Ma również odniesienie do obecnej podstawy <br /> programowej z dnia 23 grudnia 2008. W klasie <br /> pierwszej w zasadzie nie ma praktycznie zmian. <br /> Uczniowie uczą się wszystkich liter pisać i czytać. <br /> Czytają proste teksty powoli i poprawnie. Liczą do 10 <br /> w podstawie programowej więc w wiadomościach <br /> ponadpodstawowych do 20. W klasie drugiej i <br /> trzeciej według nowej podstawy pominięte zostały <br /> algorytmy pisemnego dodawania, odejmowania, <br /> mnożenia i dzielenia. Treści przyrodnicze określone są <br /> w podstawie bardzo ogólnikowo. <br /> Program opracowany przez autorki jest realny, <br /> mierzalny i wykonalny. Zawarte są w nim są również <br /> zajęcia komputerowe. W edukacji polonistycznej <br /> oczekiwane osiągnięcia dotyczące ćwiczeń <br /> wstępnych do nauki pisania i czytania. Bardzo <br /> dokładnie przedstawione oczekiwane osiągnięcia z <br /> edukacji przyrodniczej, społecznej, muzycznej, zajęć <br /> technicznych i wychowania fizycznego. Ostatnio <br /> kupiłam Program nauczania dla II etapu edukacji w <br /> szkole podstawowej masowej lub specjalnej dla <br /> uczniów z niepełnosprawnością w stopniu lekkim. <br /> Jestem bardzo zadowolona z zakupu tych <br /> programów. Polecam gorąco kupno jednego i <br /> drugiego programu dla uczniów upośledzonych w <br /> stopniu lekkim<br />


Kasia S.
25 października 2009

Kupiłam ten Program i jestem z niego bardzo <br /> zadowolona. Program jest opracowany zgodnie z <br /> funkcjonująca podstawą programową. Program jest <br /> prawidłowo skonstruowany. Zawiera wszystkie <br /> elementy. Posiada cele operacyjne, oczekiwane <br /> założenia edukacyjne. Szczerze polecam!!!


Sklep internetowy Shoper.pl