
Kategorie
-
• TERAPIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (263)
-
• karty pracy (148)
-
• adhd (2)
-
• autyzm i zespół Aspergera (spektrum autyzmu) (93)
-
• demencja (10)
-
• diagnozowanie (1)
-
• gry i zabawy dla osób niepełnosprawnych (4)
-
• mózgowe porażenie dziecięce (1)
-
• niepełnosprawność intelektualna (21)
-
• niepełnosprawność ruchowa (3)
-
• poradniki (10)
-
• programy (12)
-
• terapia w praktyce (8)
-
• zespół Downa i Williamsa (1)
Producent
Wysyłka w
Cena detaliczna
UCZĘ SIĘ POPRZEZ RUCH – Program terapii dla dzieci autystycznych z niepełnosprawnością sprzężoną

"Uczę się poprzez ruch" to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Emocje i gesty

„Emocje i gesty” są drugą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych".
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Mówienie i myślenie

„Mówienie i myślenie” jest trzecią częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych".
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Patrzenie i wskazywanie

„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych".
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH. Historyjki mentalistyczne dla dzieci ze spektrum autyzmu

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ Z KARTAMI PRACY – część 1

Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych – podstawowych, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni