
Kategorie
-
• TERAPIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (267)
-
• karty pracy (148)
-
• adhd (1)
-
• autyzm i zespół Aspergera (spektrum autyzmu) (103)
-
• demencja (9)
-
• diagnozowanie (1)
-
• gry i zabawy dla osób niepełnosprawnych (5)
-
• mózgowe porażenie dziecięce (1)
-
• niepełnosprawność intelektualna (42)
-
• niepełnosprawność ruchowa (3)
-
• poradniki (10)
-
• programy (12)
-
• terapia w praktyce (7)
-
• zespół Downa i Williamsa (1)
Producent
Wysyłka w
Cena detaliczna
-
5,25 zł - 50,00 zł (267)
-
od
do
NAUCZANIE TEORII UMYSŁU

W niniejszej książce przedstawiono skuteczny, łatwy do wprowadzenia program nauczania, dzięki któremu dzieci z wysoko funkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera i pokrewnymi trudnościami społecznymi mogą rozwinąć rzetelne podstawy teorii umysłu (inaczej: czytania umysłu lub wnioskowania społecznego), czyli zdolności wyciągania wniosków na temat stanów umysłu innych osób i przewidywania na tej podstawie ich zachowania. Program jest przeznaczony do stosowania w niewielkich grupach dzieci i młodzieży w wieku 7–16 lat. W książce czytelnik znajdzie informacje, jak przeprowadzić kolejne zajęcia krok po kroku, a także kolorowe materiały do wykorzystania oraz wzory listów do rodziców, zawierające wskazówki, jak ćwiczyć w domu.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
KARTY KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. CZĘŚĆ 1

Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
MATEMATYCZNE KARTY PRACY DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. CZĘŚĆ 2

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni