
Kategorie
-
• TERAPIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (273)
-
• karty pracy (148)
-
• adhd (2)
-
• autyzm i zespół Aspergera (spektrum autyzmu) (103)
-
• demencja (10)
-
• diagnozowanie (1)
-
• gry i zabawy dla osób niepełnosprawnych (4)
-
• mózgowe porażenie dziecięce (1)
-
• niepełnosprawność intelektualna (23)
-
• niepełnosprawność ruchowa (3)
-
• poradniki (10)
-
• programy (12)
-
• terapia w praktyce (8)
-
• zespół Downa i Williamsa (1)
Producent
Wysyłka w
Cena detaliczna
MATEMATYCZNE KARTY PRACY DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. CZĘŚĆ 3

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
MÓJ ROK. PODRĘCZNIK DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
NASZE RELACJE

Publikacja ta powstała, by pokazywać, że nasze relacje z innymi są ważne, potrzebne, czasami trudne, ale że warto o nie dbać, szanując przy tym siebie i innych. Publikacja ta powstała, by pokazywać, że nasze relacje z innymi są ważne, potrzebne, czasami trudne, ale że warto o nie dbać, szanując przy tym siebie i innych.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
NAUCZANIE TEORII UMYSŁU

W niniejszej książce przedstawiono skuteczny, łatwy do wprowadzenia program nauczania, dzięki któremu dzieci z wysoko funkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera i pokrewnymi trudnościami społecznymi mogą rozwinąć rzetelne podstawy teorii umysłu (inaczej: czytania umysłu lub wnioskowania społecznego), czyli zdolności wyciągania wniosków na temat stanów umysłu innych osób i przewidywania na tej podstawie ich zachowania. Program jest przeznaczony do stosowania w niewielkich grupach dzieci i młodzieży w wieku 7–16 lat. W książce czytelnik znajdzie informacje, jak przeprowadzić kolejne zajęcia krok po kroku, a także kolorowe materiały do wykorzystania oraz wzory listów do rodziców, zawierające wskazówki, jak ćwiczyć w domu.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni