
Kategorie
-
• TERAPIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (259)
-
• karty pracy (148)
-
• autyzm i zespół Aspergera (spektrum autyzmu) (103)
-
• demencja (9)
-
• diagnozowanie (1)
-
• gry i zabawy dla osób niepełnosprawnych (5)
-
• mózgowe porażenie dziecięce (1)
-
• niepełnosprawność intelektualna (42)
-
• niepełnosprawność ruchowa (2)
-
• poradniki (8)
-
• programy (8)
-
• terapia w praktyce (7)
-
• zespół Downa i Williamsa (1)
Producent
Wysyłka w
Cena detaliczna
-
8,60 zł - 50,00 zł (259)
-
od
do
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Patrzenie i wskazywanie

„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych".
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Mówienie i myślenie

„Mówienie i myślenie” jest trzecią częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych".
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Emocje i gesty

„Emocje i gesty” są drugą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych".
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UCZĘ SIĘ POPRZEZ RUCH – Program terapii dla dzieci autystycznych z niepełnosprawnością sprzężoną

"Uczę się poprzez ruch" to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
UBIERANIE SIĘ - MATERIAŁY EDUKACYJNE DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
TO, CO MNIE WSPIERA. EDUKACJA POLONISTYCZNA. POZIOM II: UTRWALANIE LITER

„To, co mnie wspiera” to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej dotyczące utrwalenia znajomości liter podstawowych i nauki polskich znaków
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni