
Kategorie
-
• TERAPIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (257)
-
• karty pracy (148)
-
• adhd (2)
-
• autyzm i zespół Aspergera (spektrum autyzmu) (87)
-
• demencja (10)
-
• diagnozowanie (1)
-
• gry i zabawy dla osób niepełnosprawnych (4)
-
• mózgowe porażenie dziecięce (1)
-
• niepełnosprawność intelektualna (21)
-
• niepełnosprawność ruchowa (3)
-
• poradniki (10)
-
• programy (12)
-
• terapia w praktyce (8)
-
• zespół Downa i Williamsa (1)
Producent
Wysyłka w
Cena detaliczna
MATEMATYCZNE KARTY PRACY DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. CZĘŚĆ 2

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
KARTY KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. CZĘŚĆ 1

Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
NAUCZANIE TEORII UMYSŁU

W niniejszej książce przedstawiono skuteczny, łatwy do wprowadzenia program nauczania, dzięki któremu dzieci z wysoko funkcjonującym autyzmem, zespołem Aspergera i pokrewnymi trudnościami społecznymi mogą rozwinąć rzetelne podstawy teorii umysłu (inaczej: czytania umysłu lub wnioskowania społecznego), czyli zdolności wyciągania wniosków na temat stanów umysłu innych osób i przewidywania na tej podstawie ich zachowania. Program jest przeznaczony do stosowania w niewielkich grupach dzieci i młodzieży w wieku 7–16 lat. W książce czytelnik znajdzie informacje, jak przeprowadzić kolejne zajęcia krok po kroku, a także kolorowe materiały do wykorzystania oraz wzory listów do rodziców, zawierające wskazówki, jak ćwiczyć w domu.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
KARTY KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. CZĘŚĆ 2

Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
ILUSTROWANE KARTY DO NAUKI ZACHOWAŃ SPOŁECZNYCH

Prezentowany zestaw to pomoc terapeutyczna, która z powodzeniem może być wykorzystywana zarówno podczas treningów umiejętności społecznych z dziećmi w wieku 7–14 lat, jak i w domu, podczas zabawy.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
BEZPIECZEŃSTWO KOBIET Z ZESPOŁEM ASPERGERA

Liane Holliday Willey opisuje pułapki, które czyhają na kobiety i dziewczyny z zespołem Aspergera, i przedstawia praktyczne sposoby, jak w nie nie wpaść. Autorka koncentruje się na szeroko rozumianym zapewnieniu sobie bezpieczeństwa – pisze o podróżowaniu, zachowaniu ostrożności w sytuacjach społecznych i innych umiejętnościach życiowych.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE – Przewodnik dla nauczyciela

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 2- 3 dni