Kolejna część serii ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” obejmuje swoim zakresem terapię głosek szumiących, tj. sz, ż, cz, dż. Materiał przeznaczony jest do terapii logopedycznej dzieci w każdym wieku z nieprawidłową wymową głosek szumiących, osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju.

Proponowane ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez logopedów oraz przez rodziców, ponieważ w ciekawy sposób angażują dziecko i dorosłego w terapię. Konstrukcja zadań powoduje, że maluch nie tylko ćwiczy wymowę, ale także percepcję wzrokową i słuchową, prawidłową odmianę wyrazów oraz wzbogaca słownictwo. Zeszyt ćwiczeń został tak skomponowany, aby głoski szumiące były utrwalane w wyrazach, zdaniach oraz w mowie spontanicznej, po uprzednim wywołaniu głosek w izolacji i utrwaleniu ich w sylabach. Duża część materiału poświęcona została różnicowaniu głosek szumiących i syczących oraz wyrazom, zdaniom, w których nagromadzone są głoski trudne.

Małgorzata Kobus – surdologopeda, neurologopeda, ukończyła studia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Wieloletni pracownik Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Nidzicy oraz Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Zaczarowany Ogród”, praktyk metody Tomatisa poziom II. Prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną oraz surdologopedyczną dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym oraz zagrożonych niepełnosprawnością we wczesnym wspomaganiu rozwoju. Ponadto pracuje z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną ze sprzężeniami. 
Współautorka serii ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” oraz publikacji w książce „Wczesna Interwencja – wsparcie dziecka i rodziny”.

Marzena Polinkiewicz – neurologopeda, absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z zakresu logopedii oraz Uniwersytetu Gdańskiego z nerologopedii. Wieloletni pracownik Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Nidzicy oraz Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Zaczarowany Ogród”, praktyk metody Tomatisa poziom II. Prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym oraz zagrożonych niepełnosprawnością we wczesnym wspomaganiu rozwoju. Ponadto pracuje z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną ze sprzężeniami. 
Współautorka serii ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” oraz publikacji w książce „Wczesna Interwencja – wsparcie dziecka i rodziny”.

Objętość
112 stron
Serie produktów
Format
A4
Oprawa
Miękka
Dotacja celowa
ISBN
9788383091433

Zostaw opinie

Restricted HTML

  • Dozwolone znaczniki HTML: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki