Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 58 348 09 50 wew. 21 lub 22 (opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora).

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu szkody, który jest niezbędny do złożenia reklamacji. Prosimy o przesłanie protokołu wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres harmonia@harmonia.edu.pl

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prosimy przesłać zgłoszenie na adres harmonia@harmonia.edu.pl Zgłoszenie powinno zawierać numer zamówienia, numer faktury, dane kontaktowe oraz opis i zdjęcia wad.
  • W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Staramy się reklamację rozwiązywać najszybciej jak to możliwe. 

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: harmonia@harmonia.edu.pl lub telefonicznie: +48 58 348 09 50 wew. 21 lub 22 (opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora).

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, w oryginalnym opakowaniu. W przypadku niespełnienia tego warunku produkt nie zostanie przyjęty.

 

Procedura zwrotu produktu:

        Grupa Wydawnicza Harmonia

        ul. Kartuska 426

        80-125 Gdańsk

        Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.

  • Stan przekazanego produktu zostanie zweryfikowany (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • W przypadku przyjęcia zwrotu wystawimy fakturę korygującą i prześlemy ją pocztą. Po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania korekty zwrócimy wpłacone pieniądze na konto podane w protokole zwrotu.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie lub oznaki użytkowania produktu), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu, a produkt zostanie odesłany po uzgodnieniu adresu wysyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium