
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 58 348 09 50 wew. 21 lub 22 (opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora).
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu szkody, który jest niezbędny do złożenia reklamacji. Prosimy o przesłanie protokołu wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres harmonia@harmonia.edu.pl
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prosimy przesłać zgłoszenie na adres harmonia@harmonia.edu.pl Zgłoszenie powinno zawierać numer zamówienia, numer faktury, dane kontaktowe oraz opis i zdjęcia wad.
- W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Staramy się reklamację rozwiązywać najszybciej jak to możliwe.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: harmonia@harmonia.edu.pl lub telefonicznie: +48 58 348 09 50 wew. 21 lub 22 (opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora).
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, w oryginalnym opakowaniu. W przypadku niespełnienia tego warunku produkt nie zostanie przyjęty.
Procedura zwrotu produktu:
- Prosimy o odesłanie zakupionego produktu wraz z wypełnionym protokołem zwrotu (protokół zwrotu do pobrania) na adres:
Grupa Wydawnicza Harmonia
ul. Kartuska 426
80-125 Gdańsk
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
- Stan przekazanego produktu zostanie zweryfikowany (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- W przypadku przyjęcia zwrotu wystawimy fakturę korygującą i prześlemy ją pocztą. Po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania korekty zwrócimy wpłacone pieniądze na konto podane w protokole zwrotu.
Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie lub oznaki użytkowania produktu), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu, a produkt zostanie odesłany po uzgodnieniu adresu wysyłki.