DIAGNOZA ROZWOJU UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM. Indywidualny program edukacyjno - terapeutyczny






Opis
Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
DIAGNOZA ROZWOJU UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM. Indywidualny program edukacyjno - terapeutyczny
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
W publikacji tej znajdują się:
• wskazówki merytoryczno-metodyczne na temat tego, co powinien zawierać program edukacyjno-terapeutyczny;
• opis struktury indywidualnego programu indywidualno-terapeutycznego;
• ramowy program edukacyjno-terapeutyczny opracowany zgodnie z podstawą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;
• szczegółowy indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny do diagnozy i obserwacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Książka została przygotowana w oparciu o rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku, 30 kwietnia 2013 roku oraz 2 sierpnia 2013 roku.
W komplecie oprócz tej książki znajdują się także poniższe publikacje:
• R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
w stopniu umiarkowanym. Arkusz monitoringu rozwoju ucznia;
• R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
w stopniu umiarkowanym. Karty pracy.
Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Dane o publikacji
format | B5 |
objętość | 80 |
oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-7134-731-3 |