DIAGNOZA ROZWOJU UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM. KARTY PRACY

Cena detaliczna: 38,00 zł 38.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Alicja Tanajewska, Renata Naprawa


DIAGNOZA ROZWOJU UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM. KARTY PRACY

 

Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepeł­nosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów oraz instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.

 
  Tematyka kart pracy jest zgodna z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej z zakresu kompetencji i oczekiwanych osiągnięć uczniów.

 
  Niniejsza publikacja umożliwi:

 

dokonanie diagnozy rozwoju społeczno-emocjonalnego oraz po­znawczego ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stop­niu umiarkowanym;

 

określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: obsługiwania samego siebie, uspołecznienia oraz umiejętności szkolnych;

 

ułatwi przekazanie rodzicom informacji o stopniu opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.

 

 Karty pracy zostały opracowane zgodnie z funkcjonującym obec­nie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).

 

W komplecie oprócz tej książki znajdują się także poniższe publikacje:

 

R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną

 

w stopniu umiarkowanym. Arkusz monitoringu rozwoju ucznia;

 

R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.


Dane techniczne

format A4
oprawa teczka
zeszyt 16 stron (A4)
karty 91 kart w bloku do wyrywania (A4)
ISBN 978-83-7134-730-6

Opinie o produkcie (1)

2 maja 2016

Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Ocenę wykonujemy: • na początku realizacji IPET; • po rocznej realizacji IPET; • po każdym etapie nauczania; • na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych. Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolności szkolnych i sprawności motorycznej oraz zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki. Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl