METODY NAUKI CZYTANIA I PISANIA z perspektywy trudności uczniów

Dostępność: dostępny
Cena detaliczna: 17,00 zł 17.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 735

Opis

Anna Jurek

 

METODY NAUKI CZYTANIA I PISANIA z perspektywy trudności uczniów

 

  • Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania?

 

  • Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego?

 

  • Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie?

 

 

„[…] frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz

 


„Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis


Piszą o książce:

Redakcja serwisu Reedukacja.pl POLECA niniejszą publikację, która poszukuje odpowiedzi na niezwykle ważne pytania dotyczące polskiej edukacji i kierunków w których ona zmierza. Czytaj dalej



Obejrzyj książkę:


Dane o publikacji

format B5
objętość 224 strony
oprawa miękka
ISBN 978-83-7744-021-6

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium