PROGRAM NAUCZANIA DLA II ETAPU EDUKACJI w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim





Opis
PROGRAM NAUCZANIA DLA II ETAPU EDUKACJI w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Pozycja ta powstała z myślą o nauczycielach, terapeutach i rodzicach uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Zawiera ona treści nauczania i oczekiwane osiągnięcia ucznia klas IV–VI. Umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych, pozwala na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiału, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania. Ze względu na specyfikę zaburzeń w upośledzeniu umysłowym w stopniu lekkim układ treści ma charakter spiralny, czyli do poszczególnych cykli tematycznych powraca się, aby je pogłębić, zwiększając zakres wiedzy i opanowania umiejętności, sprawności i nawyków, takich jak: podstawowe wiadomości o życiu społecznym i przyrodniczym najbliższego otoczenia, umiejętność czytania i pisania oraz wykonywania podstawowych działań arytmetycznych, znajomość prostych figur geometrycznych, posługiwanie się prostymi narzędziami i przyborami, a także przestrzeganie zasad higieny i troska o własne zdrowie.
Dane o publikacji
format | B5 |
objętość | 152 strony |
oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-7134-341-4 |
Olga
Programy bardzo dobrze, profesjonalnie <br /> opracowane z pełnym znawstwem przedmiotu. <br /> Opracowane zostały przez nauczycieli praktyków i <br /> oto właśnie chodzi. Jestem bardzo zadowolona z <br /> zakupu tych programów. Jako nauczyciel <br /> wspomagający w klasie integracyjnej mam w końcu <br /> gotowy program dla uczniów od pierwszej do szóstej <br /> klasy podstawowej.
Iwona Szankin
Program bardzo dokładnie i szczegółowo <br /> opracowany. Zawarte są w nim wskazówki jak <br /> budować program jak również gotowe wzory <br /> programów dla uczniów upośledzonych w stopniu <br /> lekkim. Wystarczy tylko skserować i powiększyć <br /> format A 4 i ma się program gotowy dla swojego <br /> ucznia. Program jest zgodny z aktualną podstawą <br /> programową. Opracowane są w nim wszystkie <br /> obowiązujące przedmioty jak również treści <br /> podstawowe, konieczne w których zawarte są cele <br /> operacyjne, czyli szczegółowe, oczekiwania <br /> osiągnięcia, wymagania ucznia. Znajduje się w nich <br /> również rubryka uwagi. Program super. Nic dodać nic <br /> ująć. Takiego programu właśnie szukałam. Gorąco <br /> polecam
Zosia S.
Program bardzo sumiennie opracowany przez <br /> specjalistów, nauczycieli praktyków. Jest zgodny z <br /> obowiązującą podstawą programową . Jestem <br /> bardzo zadowolona z zakupu tych programów. Są to <br /> gotowe programy dla uczniów upośledzonych w <br /> stopniu lekkim. Warto skorzystać z tych programów.
Hania
Programy rewalacyjne opracowane przez <br /> specjalistów a przede wszystkim praktyków a nie <br /> teoretyków. Szkoda tylko, ze dopiero teraz je <br /> kupiłam. Nie musiałabym męczyć się z opracowaniem <br /> programu dla mojego ucznia upośledzonego w <br /> stopniu lekkim. Jak dla mnie jest to gotowy program <br /> dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim. Brawo <br /> dla autorek tego programy, ze opracowały program <br /> który pomaga innym nauczycielom.
Bartek
Programy nie tylko dla uczniów upośledzonych w <br /> stopniu lekkim lecz również dla uczniów z inteligencja <br /> niższa niż przeciętna. Zawierają wiadomości <br /> konieczne i podstawowe z podstawy programowej. <br /> Jest to doskonały program dla uczniów <br /> upośledzonych w stopniu lekkim opracowany przez <br /> nauczycieli praktyków. Polecam!!!
ilona
Jestem bardzo zadowolona z zakupu tego programu. Program ten to gotowy program dla uczni upośledzonego w stopniu lekkim. Opracowany jest zgodnie z obowiązującą podstawa programową dla klas 4-6 z dnia 23 sierpnia 2007 roku.Polecam kupno tego programu.