UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 1: SAMOOBSŁUGA





Opis
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZ. 1: „SAMOOBSŁUGA”
KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM,
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1. Budowanie własnej tożsamości.
2. Jedzenie.
3. Ubieranie się.
4. Higiena osobista.
5. Potrzeby fizjologiczne.
6. Sygnalizowanie samopoczucia.
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017.
Dane o publikacji
format | A4 |
objętość | 87 kart w bloku |
oprawa | teczka |
ISBN | 978-83-8080-333-6 |