WZROK I SŁUCH – zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej





Opis
Bożenna Odowska-Szlachcic, Beata Mierzejewska
WZROK I SŁUCH – zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej
Niniejsza książka ma charakter podręcznikowy i jest adresowana do pedagogów specjalnych i specjalistów terapii pedagogicznej, terapeutów SI, psychologów, logopedów, studentów kierunków pedagogicznych oraz rodziców dzieci z trudnościami w uczeniu się. Autorki dokonały przeglądu najnowszych metod diagnostyczno-terapeutycznych, które można z powodzeniem stosować w terapii dzieci z warunkowanymi przez zaburzenia funkcji wzrokowych i słuchowych problemami w czytaniu i pisaniu. Zastosowane podstawy metodologii oparte są m.in. na założeniach teorii integracji sensorycznej.
Patronat:
Dane o publikacji
format | B5 |
objętość | 232 kolorowe strony |
oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-7744-045-2 |
Ewar
Tematy dotyczące wzroku i słuchu podane są przez autorki w sposób klarowny i zrozumiały. Idealna książka dla tych, co lubią, żeby było treściwie i konkretnie. Barwne ilustracje i wykresy uzupełniają treść. Z pozycji, w moim odczuciu, mogą korzystać zarówno specjaliści, nauczyciele jak i rodzice, którzy poszukują informacji dotyczących wpływu wzroku i słuchu na przebieg uczenia się. Pani B.Odowska-Szlachcic i B.Mierzejewska w swojej książce dają konkretne ćwiczenia - wskazówki pomagające zwiększyć skuteczność uczenia się dziecka.