Gra jest przeznaczona zarówno dla uczniów, którzy mają trudności w dostosowaniu zachowania czy interpretacji emocji, jak i grup socjoterapeutycznych oraz zespołów klasowych podczas godzin wychowawczych (od klasy IV). Celem gry jest rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych, będących bardzo istotnym obszarem w tworzeniu relacji, współdziałaniu i funkcjonowaniu w grupie. Jest on szczególnie trudny dla uczniów ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi czy zaburzeniami integracji sensorycznej.

W skład zestawu wchodzą:

  • instrukcja
  • 48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy
  • 12 kart specjalnych

Pielęgnowanie relacji, kształtowanie samoświadomości, identyfikacji emocji oraz rozwiązywanie problemów to elementy profilaktyki zdrowia psychicznego, które należy obdarzyć szczególną troską.

Monika Strehlau-Kamińska – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta uczniów z ASD, terapeuta pedagogiczny. Diagnosta i terapeuta w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Autorka strony Rozwijam. – o edukacji i terapii specjalnej.

Objętość
60 kolorowych kart w formacie 120 x 90 mm
Format
130 x 98 mm
Oprawa
Pudełko
Dotacja celowa
EAN
5907377431466

Zostaw opinie