• Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego?
  • Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie?


„[…] frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz


„Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis


Piszą o książce:

Redakcja serwisu Reedukacja.pl POLECA niniejszą publikację, która poszukuje odpowiedzi na niezwykle ważne pytania dotyczące polskiej edukacji i kierunków w których ona zmierza.
 

Autor
Objętość
224 strony
Format
B5
Oprawa
Miękka
ISBN
9788377440216

Zostaw opinie