Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2
Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
PLN36.00
In stock
Out of stock

Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest dla rodziców, terapeutów, pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Pomysł na propozycje ćwiczeń z dziećmi powstał podczas codziennej pracy autorek. Celem proponowanych zadań jest zrozumienie pojęcia kategoryzowania, które wymaga wielu ćwiczeń i powtórzeń. Dzieci spontanicznie nie segregują przedmiotów do picia, ubierania, mycia itp.

W teczce znajdują się:

  • zestaw obrazków (30 kart,  270 obrazków) 
  • zestaw 10 plansz z nazwami  kategorii (do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do   pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu) 
Objętość
30 kolorowych oraz 11 czarno-białych kart
Serie produktów
Format
A4
Oprawa
Teczka
Dotacja celowa
ISBN
9788380801561

Leave a comment

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.